Milada CV
další specializační vzdělávání
2023 Školení pro lektory v problematice násilí "Všude dobře, doma nejlépe?", SOFA
2022-23 Kazuisticko-supervizní semináře pro práci s páry pro odborníky
2022 Akreditovaný kouč Pozitivní podpory chování PBIS, ČOSIV
2022 Sebevražedné jednání - Mgr. Barbara Ernest, Mgr. Peter Porubský
2022 Sebepoškozování - Mgr. Barbara Ernest, Mgr. Peter Porubský
2021 Spánek a poruchy spánku v psychoterapeutické praxi, Česká asociace psychoterapeutů
2021 2 denní workshop Úvod do ACT, institut ACT Plus
2021 Mgr. Michal Prokeš – Funkční analýza chování a intervence problémového chování u dětí
2021 Krizová intervence pro psychoterapeuty, Narratio Institut
2021 Psychoterapie oběti znásilnění, Česká asociace psychoterapeutů
2020 Komplexní výcvik rodinného mediátora, Kapa Beta institut, K. Bělková
2020 Děti a ztráta, Vigvam
2020 Když nám nadává, Nautis PhDr. Hynek Jůn, Ph.D.
2020 Když nespolupracuje, Nautis PhDr. Hynek Jůn, Ph.D.
2020 Krizová intervence pro páry pro odborníky, Mgr. et Mgr. Pavel Rataj
2020 Obsedantně kompulsivní porucha a rituály u dětí s poruchou AS, Mgr. J. Bittner
2020 Kurz Výchova bez poražených
2020 RRL model truchlení, doplnění ke komplikovanému truchlení, Vigvam
2020 Krize v partnerském vztahu pro odborníky, Mgr. et Mgr. Pavel Rataj
2020 Vnímání vlastního těla v psychosomatice, vědecká chůze Společnosti psychosomatické medicíny ČLK JEP, garant MUDr. Chvála
2020 Disociace z hlediska neurobiologie, psychologických teorií a v klinické praxi, ČAP
2020 Včelka, registrace v programu jako specialista, odborná školení při používání programu při intervencích:
Teoretické přístupy k osvojování si čtení a psaní (fonologický model, vizuální model); předpoklady ke čtení a psaní. Výhody a nevýhody využití interaktivních online pomůcek ve výuce. Rozvoj techniky čtení. Fonologické dovednosti. Rané gramotnostní dovednosti při psaní. Čtenářská gramotnost (porozumění čtenému). Trénink percepčních funkcí, soustředění a paměti s využitím interaktivních her. Skupinová práce ve výuce s využitím online aplikace. Individuální práce s žáky v hodinách
2019 Odborná mezioborová konference o sebepoškozování dětí, dospívajících a mladých dospělých
2019 Ergonomie psaní, rozvoj grafomotoriky a kresby pro specialisty
2019 Model komplikovaného truchlení, Vigvam Praha
2019 II. Odborné sympozium o dětském spánku, prof. James J. McKenna, PhD.
2018 Autogenní trénink (Sekce pro hypnózu PS ČLS JEP, pracovní skupina pro AT)
2017 Certifikovaný lektor Rozvoje jazykových schopností dle D. B. Elkonina, Univerzita Karlova v Praze
2017 Kurz neurovývojové stimulace ve školní praxi, Mgr. Marja Volemanová
2003-4 Výukový a výcvikový kurz Úvod do arteterapie, 56 hod, PhDr. Ing. Marie Lhotová, Mgr. Ing. Ingrid Lhotová, psychoanalytické zaměření na práci s dětmi
2003 Kurz základů znakového jazyka a znakované češtiny 120 hodin
2002-3 Rekvalifikační kurz Canisinstruktor pro oblast rozvoje osobnosti v rozsahu 149 hod, kvalifikace s celostátní platností ve smyslu vyhlášky č. 21/1991 Sb. ve znění vyhlášky 324/1992 Sb. uděleno MŠMT ČR dne 24. října 2001 pod čj. 27 492/2001/25/393